fbpx

Nyheter

Vi ska bli Sveriges bästa B2B-byrå

Förra året tog vi ett beslut om att endast ta in uppdrag från B2B-företag med fokus på försäljning och tillväxt. Dels för att positionera oss tydligare men främst för att det är där vi kan leverera som bäst – att hjälpa B2B-företag bli mer konkurrenskraftiga.

Som en del av förändringen presenterar vi idag stolt vår nya webb med en ny grafisk kostym sprunget ur det vi alltid stått för – Att vara nyfikna, modiga och bra för vår uppdragsgivares affär. Vi har uppdaterat vår logotyp och blivit tydligare i vår kommunikation, samtidigt som vi format vårt arbetssätt och våra metoder för att alltid leverera ett så bra resultat som möjligt.

– Det ska vara enkelt att förstå oss och givande att samarbeta med oss. Vår nya webb och vår tydliga kommunikation sänder en stark signal om att vi är på en spännande resa med ett tydligt mål i sikte, säger Petter Axell, Head of Branding.

Symbolen i vår nya logotyp är inspirerad av framåtrörelse, tillväxt, stabilitet och expansion, något vårt eget varumärke står för och som vi även hjälper våra uppdragsgivare med. 

– Vi ville skapa en logotyp och ett grafiskt manér som tydligt påvisar expeditionsresan vi befinner oss på. Vi vill alltid lära oss mer, utveckla vårt arbetssätt och ta sikte mot nästa bergstopp. Vi tror att framgång skapas med ett öga för detaljer, och varje moment i vår nya grafiska identitet finns där av en anledning. Det representerar oss och vår inställning att vi aldrig lämnar något åt slumpen, säger Mikael Gregolinski, Art Director.

 

Vi är övertygade om att starka varumärken som ska stå stadigt över tid behöver byggas långsiktigt. Ska vi vara bra för vår uppdragsgivares affär måste vi också vara bra för oss själva, påtalar Johan Andersén, VD på Adgrowth, och avslutar:

– Vårt löfte är att alltid göra det som är bäst för din affär, och att tydliggöra vår egen identitet och positionering är en viktig del som hjälper oss att infria det löftet.

Gå vidare och upptäck vår nya site här!

Vill du veta mer om hur vi stärker ditt varumärke?