Vi välkomnar Lina Linder till team AdGrowth! Lina ansluter som junior frontend developer hos oss och beskriver sig som en cool nörd med mycket humor och självdistans. På listan över favoritgrejer i livet har familjen en solklar förstaplats, därefter hittar man allt från hemmafix, TV-spel och langos från hemorten Grebbestad.    Hur är känslan så […]

De flesta befinner sig idag på internet och stöter dagligen på content utan att reflektera över det. Så vad är egentligen content, och vad är det bra för? Vi har tagit ett snack med vår Content Specialist Petra som förklarar om hur det skapar värde för våra kunder.   Till att börja med, vad är […]

HJM Tak & Byggplåt AB började sin resa 2011 efter att man tagit över det välkända Göteborgsföretaget HJM. Tidigare fokuserade verksamheten enbart på stålkunder, men med nya kundgrupper och ett bredare sortiment fanns ett behov av ett starkare och tydligare varumärke – byggd på en stabil grund från tidigare HJM. AdGrowth fick uppdraget att stärka […]

Ett tydligt varumärke förmedlar vilka man är, vad man står för och vad man erbjuder. Men hur ser man till att särskilja sig från sina konkurrenter och hur vet man vad man vågar lova sina kunder? Vi ställde några frågor till Christoffer, vår varumärkesstrateg på AdGrowth, om vad ett varumärkesarbete innebär – och varför det […]

Ställningsdepån är leverantör av två av marknadens bästa ställningssystem: HANA modulställningar och det egna varumärket Super 9. Med ställningar som täcker alla behov vid fasadarbeten & industri- och underhållningsprojekt var ambitionen att nå ut till fler som värderar bra förutsättningar. Under våren 2021 anlitade Ställningsdepån AdGrowth som partner för sin digitala marknadsföring – och sedan […]

Här på AdGrowth samlas ett gäng specialister med kompetenser som hjälper företag att vinna sin marknad. För att sammanstråla kunskapen på ett lyckat sätt krävs ytterligare en expert – hos oss heter hon Rebecca Isaksson och jobbar som projektledare.   Vad är din roll som projektledare, Rebecca? – Min uppgift är att hjälpa både våra […]

Han är pappa, kodsmed, löpare, föreläsare, musiker, hobbykock och en Boråspatriot med birkenbränna. Dessutom är han vår nya CTO och ansvarar för vår tekniska utveckling framåt. Möt Andreas Holmstedt, mannen med ett hjärta som klappar extra för precision och finess oavsett tillämpningsområde. Tjena Andreas, vad ska du göra för kul på AdGrowth? – Jag har […]

Liftexperten är auktoriserad återförsäljare av varumärket Genie och är en stark och konkurrenskraftig aktör på marknaden. Liftexperten levererar sedan starten 2015 liftar runt om i hela Sverige med visionen att skapa rätt förutsättningar för sina kunder. Med sitt breda sortiment erbjuder Liftexperten nytt och begagnat samt service och underhåll på maskiner i hela Sverige. Samarbetet […]

Du ser dem varje gång du ska googla och olika annonsörer dyker upp beroende på dag och tid. Vi pratar såklart om Google Ads, annonserna som syns antingen högst upp eller längst ner på Google. Skillnaden mot det organiska sökresultatet är att man via Google Ads betalar för att synas – men betalar endast när […]

Vi på AdGrowth satsar mycket på utveckling och strävar hela tiden efter att bli ännu bättre i vårt erbjudande. Just nu sitter våra webbutvecklare bland annat och skapar ett eget tema som förenklar utvecklingen framåt. Men vad innebär det och vad är fördelarna? Vi låter vår Senior Frontend Developer, Erik Fransson, reda ut begreppen.  Erik, först […]