Oavsett vilket socialt medie du befinner dig på finns dom där. Vi pratar om Social Ads, som är samlingsnamnet för riktad annonsering i de olika sociala medierna. På Adgrowth är våra fokusområden plattformarna inom Meta (Facebook och Instagram) samt Linkedin, men vi väljer annonseringsyta för varje specifikt fall med våra uppdragsgivare. När vi ser att […]

Vi inleder det nya året med att presentera ytterligare en SEO Specialist – Samim Razawi! Samim är 28 år, har pluggat på högskolan i Jönköping och är nu tillbaka i Borås där han har sina rötter. För några veckor sen joinade han AdGrowth i rollen som SEO Specialist och vi ställde några frågor för att […]

För att dina potentiella kunder ska hitta dig behöver du en långsiktig plan för din digitala marknadsföring. Den digitala kundresan inom B2B förändras och målgruppen söker idag mer information på egen hand. För att lyckas med din marknadsföring behöver du förstå din kunds beteende för att öka din synlighet där dina kunder befinner sig. – […]

Maskinhjälp, en väletablerad aktör som hyr ut maskiner till företag inom bygg, entreprenad och industri, ville stärka sin digitala närvaro och förtydliga sitt varumärke. Vi tog en pratstund med Thomas Sandberg, VD och delägare på Maskinhjälp, om beslutet, arbetsprocessen och resultatet.   – Vi kände att vår nuvarande profilering inte riktigt återspeglade vilka vi är, […]

Hemsidan är många företags hub både för försäljning och leadsgenerering, vilket gör webben till en av dina starkaste säljare. Genom att ha en hemsida som tydligt berättar varför kunden ska välja just er som partner eller leverantör ger man sig själv rätt förutsättningar för ökade affärer. När det kommer till webbsidor för B2B-företag finns det […]

RC Hiss är det stolta företaget på hissmarknaden och erbjuder heltäckande program med lösningar för alla typer av hissar. Deras medarbetare arbetar för att leverera en bra slutprodukt som både de själva och deras kunder kan känna stolthet över – och som framförallt ökar tillgängligheten på ett säkert sätt för produktens användare.   AdGrowth fick […]

Easyform är specialister inom professionell belysning för offentliga och kommersiella miljöer. AdGrowth fick i uppdrag att stärka deras digitala närvaro och göra det lättare för Easyforms målgrupp att ta del av relevant information.  Anton Swärdh, säljare på Easyform, berättar att Easyform haft en stark ekonomisk tillväxt de senaste åren och att många nya kunder börjat […]

Alla företag har någon form av logotyp, symbol eller ordmärke som representerar vilka de är. Oftast ligger det mer tankar bakom utformningen än vad vi kanske tror. Men varför är det viktigt att ha en stark logotyp och hur resonerar en Art Director när de designar och skapar de grafiska uttrycken?  Som en del av […]

Tidigare i år tog AdGrowth ett beslut om att endast ta in uppdrag från B2B-företag med fokus på försäljning och tillväxt. Dels för att positionera oss tydligare men främst för att det är där vi kan leverera som bäst. Och som ett steg mot att bli Sveriges bästa B2B-byrå lägger vi nu 100% av vårt […]

Vi välkomnar Lina Linder till team AdGrowth! Lina ansluter som junior frontend developer hos oss och beskriver sig som en cool nörd med mycket humor och självdistans. På listan över favoritgrejer i livet har familjen en solklar förstaplats, därefter hittar man allt från hemmafix, TV-spel och langos från hemorten Grebbestad.    Hur är känslan så […]