Extreme chocolate
makeover
Tjänster
- Rebranding
- Ny grafisk profil
- Ny logotyp
- Ny förpackningsdesign
- Varumärkesbyggande copy
- Ny webb

Borgstena of Sweden har en anrik historia där allt började med en idé om att sprida bra budskap i kombination med riktigt bra godis. Företaget kontaktade oss och ville ha hjälp att förändra sitt utseende och lansera varumärket under nytt namn.


Klassisk känsla med ett modernt tänk
Vi tog fram en ny grafisk profil och logotyp förankrad i deras företag, erbjudande och råmaterial. De nya förpackningarna skulle ge en känsla av miljötänk, med inspiration från klassiska karameller i kombination med en lekfull stil. Vi tog sedan fram varumärkesbyggande copy i linje med den grafiska profilen för att stärka känslan. Slutligen skapade vi en helt ny webb och paketerade det nya utseendet.

Premiumkonfektyr som stärker ditt varumärke
Slutresultatet blev en full rebranding. Vi hjälpte till under hela processen från idé till lansering. Idag har Borgstena of Sweden ett nytt utseende de känner stolthet över och som går hand i hand med företagets erbjudande.




"Vår ambition var att förflytta vårt varumärke och vårt
– Annika Persson, VD, Borgstena of Sweden
grafiska uttryck till en helt ny nivå – tillsammans med
AdGrowth nådde vi dit."
Vill du också ge ditt företag en extreme makeover?
Vi har hjälpt flera företag med branding, e-handel och marknadsföring.
Kontakta Pontus Wiseby så berättar han hur vi kan hjälpa dig till ökad lönsamhet.
